Условия обслуживания

CHANGE Lingerie Latvijas interneta veikala tirdzniecības noteikumi no 21.04.2020.

Interneta veikala changelingerie.lv (turpmāk: Interneta veikals) īpašnieks ir SIA L’Dolcevita Latvija (adrese Brīvības gatve 372, Rīga, LV-1006, reģistrācijas numurs 40003838421.
1. Tirdzniecības līguma darbības laiks, informācija par preci un cenu
1.1 Šie Tirdzniecības noteikumi ir spēkā, iegādājoties preces Interneta veikalā.
1.2 Interneta veikalam ir tiesības vienpusēji grozīt un papildināt noteikumus, publicējot jaunos noteikumus interneta adresē https://changelingerie.lv. Ja pircējs iesniedza pasūtījumu pirms noteikumu grozījumu spēkā stāšanās, tiek piemēroti tie noteikumi un nosacījumi, kas spēkā Preču pasūtīšanas dienā.
1.3 Interneta veikalā pārdodamo produktu cenas ir norādītas pie produktiem. Cenā nav ietverta maksa par Preces piegādi.
1.4 Visas Interneta veikalā esošās cenas ir eiro un norādītas ar pievienotās vērtības nodokli 21%.
1.5 Interneta veikalā par pirkumiem ir iespējams norēķināties, izmantojot šādu Latvijas banku bankas saites: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor.
1.6 Interneta veikalam ir tiesības koriģēt cenas. Ja pircējs savu pasūtījumu iesniedza pirms cenu grozījumu spēkā stāšanās, attiecībā uz viņu spēkā ir cena, kas bija norādīta uz rēķina pasūtījuma noformēšanas brīdī. Pircējam nav tiesību pieprasīt cenas starpības kompensēšanu.
1.7 Preces piegādes maksa ir atkarīga no pircēja atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes maksa tiek pircējam norādīta pasūtījuma noformēšanas laikā.
1.8 Informācija par preci ir norādīta Interneta veikalā tieši pie preces.

2. Pasūtījuma noformēšana
2.1 Lai pasūtītu preci, izvēlētie produkti ir jāpievieno grozam. Lai noformētu pasūtījumu, ir jāaizpilda pieprasītie datu lauki, kā arī jāizvēlas piemērots produktu piegādes veids. Pēc tam uz ekrāna tiek norādīts maksas apmērs (preces pārdošanas cena un piegādes maksa), kas ir jāsamaksā pilnā apmērā kā priekšapmaksa, izmantojot bankas saiti vai citu Interneta veikalā nodrošinātu apmaksas risinājumu. Pēc norēķināšanās par preci jānospiež uz saites “Atpakaļ pie tirgotāja”.
2.2 Līgums stājas spēkā, kad apmaksājamā summa tiek saņemta Interneta veikala norēķinu kontā. Apstiprinot pasūtījumu, pircējam nosūta rēķinu uz pirkuma noformēšanas laikā ievadīto e-pasta adresi.
2.3 Ja pasūtīto preci nav iespējams piegādāt, jo prece nav uz vietas vai cita iemesla dēļ, pircēju par to informē, tikko iespējams, un samaksāto naudu (t.sk. preces piegādes izdevumus) atmaksā nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas.

3. Piegāde un nodošana
3.1 Pasūtītās preces tiek nosūtītas uz Latvijā esošajiem Omniva vai DPD pakomātiem vai uz t/c Akrople Alfa esošo CHANGE Lingerie veikalu.
3.2 Piegādājot preci pircēja izvēlētajā Omniva vai DPD pakomātā, preces cenai tiek pievienota piegādes maksa atbilstoši izvēlētā pakomāta cenrādim, maksa ir norādīta Interneta veikalā pie nosūtīšanas veida. Preces piegāde pakomātā pircējam ir bez maksas, ja pasūtījuma summa ir 69 EUR vai vairāk.
3.3 Preces piegāde CHANGE Lingerie t/c Akropele Alfa esošajā veikalā pircējam ir bez maksas un preces izsniegšana notiek veikala kasē.

3.4 Pasūtīto preci var izņemt CHANGE Lingerie t/c Akropele Alfa veikalā nākamajā darba dienā pēc apstiprinājuma e-pasta vai SMS saņemšanas, ka pasūtījums ir gatavs izsniegšanai. Darbdienās pirms plkst. 14.00 pasūtītā prece tiek izsūtīta nākamajā darba dienā. Plkst. 14.00 un vēlāk pasūtīta prece tiek izsūtīta aiznākamajā darba dienā. Preces pie pircēja nonāk atbilstoši pircēja izvēlētā pakomāta pakalpojuma sniedzēja noteikumiem. Omniva pakalpojuma noteikumi. DPD pakalpojuma noteikumi.
3.5 Izņēmuma gadījumos Interneta veikalam ir tiesības preci piegādāt līdz 45 kalendāro dienu laikā.
3.6 Preces saņemšanai veikalā pircējam jāuzrāda personu apliecinošs dokuments un pirkuma rēķina numurs.
3.7 Saņemot preci, pircējam ir jāpārliecinās par produkta piemērotību, izmantojot produktu tikai tādā veidā, kāds nepieciešams, lai pārliecinātos par produkta būtību, īpašībām un darbību. Lai pārliecinātos par produkta būtību, īpašībām un darbību, pircējam produkts ir jālieto un jāizpēta tikai tā, kā to parasti atļautu darīt veikalā. Pircējs apņemas pārliecināties par produkta piemērotību, nenoņemot produktiem etiķetes, iepakota produkta gadījumā produkta iepakojumu atvērt uzmanīgi, to nebojājot. Etiķešu saglabāšana un nebojāts produkta iepakojums ir pieprasīts, ja pircējs vēlas izmantot atkāpšanās tiesības. Gadījumā, ja produkta iepakojumu nav iespējams atvērt, to nesabojājot/nesaplēšot, pircējs neatbild par sabojātu iepakojumu.
3.8 Ja pircējs, saņemot preci, atklāj, ka viņam ir nosūtīta nepareiza vai defektīva prece, vai arī prece nenonāk pie pircēja labā stāvoklī un aizvērtā iepakojumā, pircējam nekavējoties jāsazinās ar Interneta veikalu, rakstot e-pasta vēstuli uz adresi klientu.serviss@changelingerie.lv, vai arī jāzvana uz tālruņa numuru: +371 20221577
3.9 Interneta veikals atbild par pircēja iegādāto preci tās transportēšanas laikā. No preces saņemšanas brīža preces sabojāšanās vai pazušanas risks pāriet pircējam.

4. Tiesības atkāpties no līguma

4.1 Pircējam ir tiesības daļēji vai pilnībā atkāpties no e-veikalā noslēgtā līguma 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.

4.2 Atkāpšanās tiesības neattiecas uz precēm, kas nav derīgas sūtīšanai atpakaļ higiēnas iemeslu dēļ, kā arī, ja slēgtais iepakojums pēc piegādes ir atvērts. Sūtīšanas atpakaļ tiesības higiēnas apsvērumu dēļ nav spēkā apakšbiksēm, no iepakojuma izņemtiem veļas produktiem, t. sk. zeķu produktiem un līmējamiem veļas aksesuāriem.
4.3 Produkta nodošanas atpakaļ un maiņas priekšnoteikums ir pilnībā nelietots produkts (sk. 3.5. punktu), kuram ir visas oriģinālās etiķetes un citi sūtījumam pievienotie dokumenti, tai skaitā Klientam izsniegtais rēķins. Interneta veikalam ir tiesības izlemt, vai atpakaļ nodotais produkts atbilst šajā punktā minētajām prasībām.
4.4 Ja Interneta veikalam atpakaļ nodoto produktu nav iespējams mainīt pircēja izvēlētā izmēra neesamības dēļ, Interneta veikals sazinās ar pircēju.
4.5 Atkāpšanās tiesības netiek piemērotas, ja pircējs ir juridiska persona.
4.6 Lai nodotu preci atpakaļ, ir jāiesniedz pieteikums par atkāpšanos no līguma rakstveidā vai rakstiski reproducējamā formā, kura tipveida formu var atrast šeit. Atkāpšanās pieteikums jānosūta digitāli parakstīts uz e-pasta adresi klientu.serviss@changelingerie.lv, vēlākais, 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas. Atkāpšanās pieteikumu var iesniegt arī CHANGE Lingerie t/c Akropole Alfa esošajā veikalā, vai arī nosūtīt uz Interneta veikala pasta adresi: SIA L’Dolcevita Latvija, Brīvības gatve 372, Rīga, LV-1006.
4.7 Izdevumus par preces atgriešanu sedz pircējs, izņemot tad, ja atgriešanas iemesls ir apstāklis, ka atgriežamā prece neatbilst Līgumam (piem., tika nosūtīta nepareiza vai defektīva lieta). Šādā gadījumā par preci jāiesniedz pretenzijas pieteikums (sk. 5. punktu).
4.8 Pircējam, izmantojot atkāpšanās tiesības, ir pienākums preci atgriezt pārdevējam, vēlākais, 14 dienu laikā pēc atkāpšanās pieteikuma iesniegšanas vai jāiesniedz izziņa, ka viņš iepriekš minētajā periodā ir nodevis preci preces pārvadātājam. Atgriežamā prece kopā ar atkāpšanās pieteikumu ir jānogādā t/c Akroprle Alfa esošo CHANGE Lingerie veikalu vai jānosūta uz Rīgā, t/c Akropole Alfa esošo Omniva vai DPD pakomātu, saņēmējs: SIA L’Dolcevita Latvija, tālr. nr. +371 20221577.
4.9 Interneta veikals, saņemot atpakaļ nododamo preci, nekavējoties, taču ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atkāpšanās pieteikuma saņemšanas, atgriež pircējam visus no pircēja līguma noslēgšanas laikā saņemtos maksājumus. Ja pircējs no līguma atkāpjas daļēji, sūtīšanas izdevumu atgriešana notiek proporcionāli atbilstoši atgrieztās preces apjomam visā pirkumā.
4.10 Interneta veikals var atteikties no atmaksas veikšanas līdz brīdim, kad ir saņēmis lietu, kura ir līguma priekšmets, vai brīdim, kad pircējs ir iesniedzis pierādījumu, ka ir lietu nosūtījis atpakaļ (nodevis pārvadātājam), atkarībā no tā, kas notiek agrāk.
4.11 Ja pircējs ir skaidri izvēlējies piegādes veidu, kas atšķiras no Interneta veikala piedāvātā vislētākā parastā lietas piegādes veida, Interneta veikalam nav jāatgriež pircējam izdevumi, kas pārsniedz ar parasto piegādes veidu saistītos izdevumus.
4.12 Ja atgriež produktus ar bojātu un/vai neesošu produkta iepakojumu un/vai etiķetēm, Interneta veikalam ir tiesības pieprasīt no patērētāja produkta vērtības samazināšanās kompensāciju un šīs summas apmērā veikt ieturējumus no pircējam atgriežamajiem maksājumiem.
4.13 Interneta veikalam ir tiesības atkāpties no pārdošanas darījuma un atprasīt no pircēja preci, ja preces cena interneta veikalā ir kļūdas dēļ norādīta ievērojami zemāka nekā preces tirgus cena.
4.14 Ja pircējs neierodas veikalā pēc pasūtītās preces 14 kalendāro dienu laikā vai neizņem to no pakomāta, kā arī pakomāta pakalpojuma sniedzējs atgriež sūtījumu Interneta veikalam atbilstoši pakalpojuma sniedzēja noteikumiem, uzskata, ka pircējs ir atkāpies no līguma, un pārdevējs atgriež klientam pirkuma summu kopā ar piegādes izdevumiem nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā.

  1. 5. Tiesības iesniegt pretenziju par preci
    5.1 Interneta veikals atbild par pircējam pārdotās preces neatbilstību līguma nosacījumiem vai trūkumiem, kas bija jau lietas nodošanas brīdī un kas parādās līdz divu gadu laikā no preces nodošanas pircējam. Šī termiņa pirmo sešu mēnešu laikā kopš lietas nodošanas pircējam pieņem, ka trūkums bija jau lietas nodošanas laikā. Atbilstošā pieņēmuma atspēkošana ir Interneta veikala pienākums.
    5.2 Pircējam pretenzija par līguma nosacījumiem neatbilstošu preci vai preci ar trūkumiem ir jāiesniedz, vēlākais, divu mēnešu laikā no trūkuma parādīšanās brīža rakstveidā vai rakstiski reproducējamā formā. Pieteikuma tipveida forma ir atrodama šeit. Digitāli parakstīts pretenzijas pieteikums jānosūta uz e-pasta adresi klientu.serviss@changelingerie.lv. Rakstisku pretenziju var nosūtīt uz Interneta veikala pasta adresi SIA L’Dolcevita Latvija, Brīvības gatve 372, Rīga, LV-1006.
    5.3 Interneta veikals neatbild par trūkumiem, kas ir radušies pēc preces nodošanas pircējam.
    5.4 Ja Interneta veikalā iegādātai precei ir trūkumi, par kuriem atbild Interneta veikals, Interneta veikals labo trūkumus vai aizvieto preci ar trūkumu. Ja preci nav iespējams ne labot, ne aizvietot, Interneta veikals atgriež pircējam visus ar pārdošanas līgumu saistītos maksājumus.
    5.5 Interneta veikals uz patērētāja iesniegtu sūdzību atbild rakstiski vai rakstiski reproducējamā formā 15 dienu laikā.

    6. Personas datu apstrāde
    6.1 Ar privātuma noteikumiem var iepazīties šeit.
    6.2 Interneta veikals izmanto sīkdatnes. Sīkdatne ir maza teksta datne, kuru interneta pārlūks automātiski saglabā klienta izmantotajā ierīcē. Sīkdatnes izmanto, lai savāktu informāciju par to, kā klients izmanto interneta veikalu, ar mērķi sniegt klientam labāku lietotāja pieredzi.

    7. Strīdu risināšana
    7.1 Ja pircējam ir pretenzijas pret Interneta veikalu, tās ir jānosūta uz e-pasta adresi klientu.serviss@changelingerie.lv vai jāzvana uz tālruņa numuru: +371 20221577 (P-Pk plkst. 10-13 un 14-17).
    7.2 Ja pircējs un Interneta veikals nespēj atrisināt strīdu vienošanās ceļā, pircējam ir iespējams vērsties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā. Ar procesa nosacījumiem var iepazīties un iesniegumu iesniegt šeit. Patērētāju strīdu risināšanas komisijas kompetencē ir risināt strīdus, kas izriet no līguma, kas ir noslēgts starp pircēju un Interneta veikalu. Pircēja sūdzības izskatīšana komisijā ir bez maksas.
    7.3 Pircējs var vērsties Eiropas Savienības patērētāju strīdus risinošajā platformā.