KĀDAS PIEGĀDES IESPĒJAS JŪS PIEDĀVĀJAT?
Mēs piedāvājam dažādas piegādes iespējas. Kad esat pabeidzis iepirkšanos vietnē un esat gatavs norēķināties, Jums tiks dota iespēja izvēlēties sev vēlamo piegādes veidu.
Pasūtījumu vienmēr varat izņemt CHANGE Lingerie veikalā, kas atrodas t/c Akropole Alfa, bez maksas un preces izsniegšana notiek veikala kasē. Protams, Jūs varat arī izvēlēties, lai pasūtījums tiktu piegādāts uz tuvāko Omniva vai DPD pakomātu.
Mēs darām visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk apstrādātu Jūsu pasūtījumu. Mēs parasti sagatavojam pasūtījumu nosūtīšanai darba dienās no pirmdienas līdz piektdienai.
Pasūtīto preci var izņemt CHANGE Lingerie t/c Akropole Alfa veikalā nākamajā darba dienā pēc apstiprinājuma e-pasta vai SMS saņemšanas, ka pasūtījums ir gatavs izsniegšanai.
Darbdienās pirms plkst. 14.00 pasūtītā prece tiek izsūtīta nākamajā darba dienā. Plkst. 14.00 un vēlāk pasūtīta prece tiek izsūtīta aiznākamajā darba dienā. Pasūtījums Jūsu izvēlētajā pakomātā nonāk 1-3 dienu laikā, bet šo laiku var ietekmēt pakomātu noslogojums.
CIK MAKSĀ PIEGĀDE?
Pasūtījuma izņemšana CHANGE Lingerie veikalā t/c Akropole Alfa darba laikā (no 10:00 – 21:00) ir bez maksas, neatkarīgi no tā, cik liels ir Jūsu pasūtījums.
Protams, varat arī izvēlēties, lai pasūtījums tiek piegādāts uz Omniva vai DPD pakomātu. Preces piegāde pakomātā pircējam ir bez maksas, ja pasūtījuma summa ir 59 EUR vai vairāk. Ja pasūtījuma summa ir zemāka par 59Eur, piegādes izmaksas ir 2,90Eur.
Neatkarīgi no izvēlētā piegādes veida Jūs vienmēr varat apmeklēt mūsu veikalu t/c Akropole Alfa, ja vēlaties internetā iegādāto preci atgriezt. Ja vēlaties atgriezt preci, tas ir BEZMAKSAS neatkarīgi no piegādes veida (izņemot pasūtījumu veikalā atgriešanas kodu nesaņemat). Vienkārši izmantojiet atgriešanas kodu, ko saņemat SMS veidā no Omniva vai DPD, kad saņemat ziņu par pakas saņemšanu.
VAI VARU IZSEKOT SAVA PASŪTĪJUMA PIEGĀDI?
Jā. Kad pasūtījums ir sagatavots sūtīšanai, Jūs saņemsiet e-pastu ar apstiprinājumu un izsekošanas saiti, lai izsekotu savu sūtījumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tieši pakas izsūtīšanas dienā, sūtījuma izsekošanas numurs var vēl nebūt aktīvs. Varat izmantot savu izsekošanas saiti, lai saņemtu jaunāko informāciju par piegādes statusu.
KĀDS IR PAREDZĒTAIS PIEGĀDES LAIKS?
Mēs darām visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk apstrādātu Jūsu pasūtījumu. Mēs parasti sagatavojam pasūtījumu nosūtīšanai darba dienās no pirmdienas līdz piektdienai. Kad pasūtījums būs nodots piegādei, Jūs saņemsiet apstiprinājumu e-pastu.
Pasūtīto preci var izņemt CHANGE Lingerie t/c Akropole Alfa veikalā nākamajā darba dienā pēc apstiprinājuma e-pasta vai SMS saņemšanas, ka pasūtījums ir gatavs izsniegšanai. Pasūtījums Jūsu izvēlētajā pakomātā nonāk 1-3 dienu laikā, bet šo laiku var ietekmēt pakomātu noslogojums.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pakomātu noslogojumu periodos, piemēram, Melnajā piektdienā un Ziemassvētkos, piegādes laiks var būt garāks.
KAS NOTIEK PĒC PASŪTĪJUMA VEIKŠANAS?
Mēs darām visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk apstrādātu Jūsu pasūtījumu. Darbdienās pirms plkst. 14.00 pasūtītā prece tiek izsūtīta nākamajā darba dienā. Plkst. 14.00 un vēlāk pasūtīta prece tiek izsūtīta aiznākamajā darba dienā.
0. diena: neilgi pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu.
0-1 diena: Mūsu noliktava sāk apstrādāt Jūsu pasūtījumu
1.–2. diena: Kad Jūsu pasūtījums ir iesaiņots un gatavs izvešanai no mūsu noliktavas, Jūs saņemsiet e-pasta ziņojumu, kas apstiprinās, ka Jūsu pasūtījums tagad ir nosūtīts. Jūs saņemsiet arī izsekošanas numuru un izsekošanas saiti, lai varētu izsekot sūtījuma statusu.
Piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētā piegādes veida. Jūs varat sagaidīt, ka sūtījums tiks piegādāts uz pakomātu 1-3 darba dienu laikā un izņemšana veikalā nākamajā darba dienā.
SAŅĒMU BOJĀTU IEPAKOJUMU. KO MAN DARĪT?
Mums ļoti žēl, ka saņēmāt bojātu iepakojumu! Mēs ceram, ka visas preces joprojām ir tur un ka tās ir neskartas un nesabojātas.
Ja vēlaties kaut ko atgriezt no šī pasūtījuma, vienkārši pārliecinieties, ka izmantojat citu iepakojumu. Pasūtījuma atgriešana ir pilnīgi bez maksas, ja izmantojat atgriešanas kodu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka CHANGE Lingerie neuzņemas atbildību par produktiem/iepakojuma bojājumiem, kas radušies pārvadāšanas laikā. Bet neuztraucieties – lūdzu, nosūtiet mums ziņu, izmantojot mājas lapas saziņas lapu (Messenger), vai rakstiet mums uz e-pastu: klientu.serviss@changelingerie.lv vai zvaniet +371 20221577 (P-Pk, plkst. 10:00-13:00 un 14:00-17:00), un mēs ar prieku palīdzēsim atrast risinājumu.
MANS PASŪTĪJUMS VĒL NAV ATSŪTĪTS. KO MAN DARĪT?
1. Pārbaudiet savu e-pastu un pārbaudiet, vai esat saņēmis apstiprinājumu, ka Jūsu sūtījums ir nosūtīts no mūsu noliktavas. Atcerieties pārbaudīt surogātpasta mapes savā pastkastē — dažreiz mūsu sūtītie e-pasti nonāk šeit...
2. Izsekojiet sūtījumu
Kad sūtījums būs nosūtīts no mūsu noliktavas, Jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas saiti piegādes partnerim (Omniva vai DPD), kurš piegādās Jūsu sūtījumu. Saitē Jūs varat redzēt sūtījuma pašreizējo statusu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tieši pakas izsūtīšanas dienā, sūtījuma izsekošanas numurs var vēl nebūt aktīvs.
3. Sazinieties ar mums
Ja pasūtīšanas laikā norādītais paredzamais piegādes dienu skaits ir pārsniegts un Jūs vēl neesat saņēmis savu sūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu servisu izmantojot mājas lapas saziņas lapu (Messenger), vai e-pastu: klientu.serviss@changelingerie.lv vai zvaniet +371 20221577 (P-Pk, plkst. 10:00-13:00 un 14:00-17:00). Kāds no mūsu darbiniekiem palīdzēs pēc iespējas ātrāk rast risinājumu.
TIKKO VEICU PASŪTĪJUMU. VAI VAR MAINĪT PIEGĀDES ADRESI?
Jā. Jūs varat mainīt pasūtījuma piegādes adresi, līdz brīdim, kad mūsu noliktava sāk apstrādāt Jūsu pasūtījumu. Vienkārši nosūtiet mums ziņojumu, izmantojot mājas lapas saziņas lapu (Messenger), e-pastu: klientu.serviss@changelingerie.lv vai zvaniet +371 20221577 (P-Pk, plkst. 10:00-13:00 un 14:00-17:00), un mēs palīdzēsim ar piegādes adreses maiņu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pēc pasūtījuma veikšanas piegādes veidu nav iespējams mainīt! Piemēram, Jūs nevarat pārslēgties no -saņemšana veikalā- uz -piegāde pakomātā-. Ja vēlaties citu piegādes veidu, Jums ir jāatceļ pasūtījums un jāveic jauns pasūtījums.
KĀ SAŅEMT SAVU PASŪTĪJUMU VEIKALĀ?
Ja esat izvēlējies pasūtījumaizņemšanu veikalā, mēs Jums nosūtīsim SMS, tiklīdz Jūsu pasūtījums būs gatavs saņemšanai veikalā. Lūdzu, neizdzēsiet apstiprinājuma SMS, Jums to būs jāuzrāda pie pasūtījuma izņemšanas mūsu veikala kasē.
NEVARU IZSEKOT SAVU SŪTĪJUMU?
Lūdzu, ņemiet vērā, ka tieši sūtījuma izsūtīšanas dienā, sūtījuma izsekošanas numurs var vēl nebūt aktīvs pat ja esat saņēmis no mums e-pasta ziņojumu ar izsekošanas saiti. Līdz saite tiks aktivizēta un Jūs varēsiet izsekot savu sūtījumu var paiet 24h.
Dažos gadījumos iepakojums nav izsekojams. Šādā gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums un mēs palīdzēsim atrast sūtījumu. Lūdzu, uzgaidiet 24 stundas, pirms sazināties ar mums.