changelingerie.lv

Jautājumi par pasūtījumu

Dažreiz var gadīties, ka prece, kas bija Jūsu iepirkumu grozā, vairs nav
pieejama. Tā notiek, ja dažādi klienti vienlaikus veic divus pasūtījumus. Mēs atvainojamies
par to un, protams, mēs centīsimies kopā ar Jums atrast piemērotu alternatīvu.

Mēs aicinām Jūs sazināties ar mūsu klientu servisu, izmantojot tērzēšanu
lapu vai zvanot– un  klientu konsultanti
Jums palīdzēt atrast alternatīvu produktu.

Protams, mēs atgriezīsim Jums naudu par trūkstošo preci vai kopējo
pasūtījuma vērtību, tiklīdz būsim saņēmuši Jūsu apstiprinājumu, vai vēlaties
atlikušās preces vai vēlaties atcelt pasūtījumu. Viss, kas Jums jādara, ir
jāatbild uz e-pastu ar apstiprinājumu.

Vai pieļāvāt kļūdu pasūtījumā vai vienkārši pārdomājāt?

Neuztraucies. Jūs varat atcelt savu pasūtījumu pirms mūsu interneta veikala
darbinieki sāk apstrādāt Jūsu pasūtījumu. Nosūtiet mums ziņu, izmantojot e-pastu,
un mēs palīdzēsim Jums atcelt pasūtījumu. Jūs saņemsiet e-pastu, kas
apstiprinās Jūsu pasūtījuma atcelšanu. Summa tiks atmaksāta jūsu kontā 7 darba
dienu laikā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka, tiklīdz mūsu interneta veikala darbinieki ir sākuši
apstrādāt Jūsu pasūtījumu vai Jūsu pasūtījums jau ir nosūtīts, mēs diemžēl
vairs nevaram atcelt Jūsu pasūtījumu.

 

Ja pārdomājat pēc pakas nosūtīšanas no mūsu noliktavas, jums ir 3 iespējas,
lai atgrieztu paku:

1) Kad esat saņēmis paku un atgrieziet to mūsu veikalā CHANGE Lingerie, t/c
Akropole Alfa.

2) Kad saņemat paku, nosūtiet to atpakaļ, izmantojot saņemto atgriešanas
kodu (lūdzu, ņemiet vērā, ka var paiet 14 dienas pēc pakas saņemšanas atpakaļ
interneta veikalā, līdz nauda tiks atmaksāta).

3) Saņemto paku, neizņemiet no pakomāta, tad paka automātiski tiks
atgriezta mūsu interneta veikalā 14 dienu laikā (lūdzu, ņemiet vērā, ka var
paiet arī vēl 14 dienas, līdz mēs saņemsim paku mūsu interneta veikalā un līdz
nauda tiks atmaksāta. Tāpēc iesakām izmantojiet 1. vai 2. opciju).

Ļoti
atvainojamies, ja esam pieļāvuši kļūdu ar Jūsu pasūtījumu un Jūs saņēmāt preci,
kuru nepasūtījāt!

Nosūtiet mums
ziņojumu, izmantojot e-pastu, un kāds no mūsu interneta veikala darbiniekiem
ātri palīdzēs Jums piegādāt pareizo preci. Lūdzu, dariet mums zināmu, kādas
preces saņēmāt un kādas preces to vietā vajadzētu saņemt.

Ļoti atvainojamies, ja kādai no Jūsu saņemtajām precēm ir defekts!

Ja Jums nav iespējas apmeklēt fizisku veikalu, vienkārši atsūtiet mums
ziņu, izmantojot e-pastu. Lūdzu, pievienojiet defekta attēlus un dariet mums
zināmu, kas ar preci ir nepareizi.

Jā, jūs varat mainīt savu piegādes adresi un atcelt vienu vai vairākas
preces savā pasūtījumā, pirms mūsu interneta veikala darbinieki sāk apstrādāt
Jūsu pasūtījumu. Vienkārši nosūtiet mums e-pastu. Jūs saņemsiet e-pasta
ziņojumu, kas apstiprinās izmaiņas.

Mēs ļoti atvainojamies, ja pasūtījumā iztrūkst kāda prece!

Iespējams, ka prece, kuru neesat saņēmis, nav mūsu noliktavā. Tāpēc varētu
būt ieteicams pārbaudīt savu e-pastu (tostarp surogātpasta mapi) un noskaidrot,
vai esam ar Jums sazinājušies, lai informētu Jūs.

Ja tas tā nav, lūdzu, nosūtiet ziņojumu mūsu klientu servisam, izmantojot
tērzēšanu lapu, e-pastu vai zvanot, un kāds no mūsu darbiniekiem palīdzēs Jums
pēc iespējas ātrāk atrast risinājumu. Lūdzu, dariet mums zināmu, kuras preces
esat saņēmis un kuras preces Jums trūkst.

changelingerie.lv