KĀ VAR ATGRIEZT PASŪTĪJUMU?
Mums ir 14 dienu atgriešanas politika, saskaņā, ar kuru varat BEZ
MAKSAS atgriezt pasūtījumu Change Lingerie.
1) Atgriešana veikalā
Apmeklējiet veikalu CHANGE Lingerie, t/c Akropole Alfa un paņemiet līdzi
preci, kuru vēlaties atgriezt, kā arī pirkuma rēķinu un aizpildītu atgriešanas
veidlapu.
2) Pakas atgriešana
Jūs varat atgriezt savu paku bez maksas, ja izmantojat atgriešanas kodu, ko
saņēmāt ar SMS no Omniva/ DPD, kad tikāt informēts par pakas saņemšanu. Tomēr
ņemiet vērā, ka var paiet līdz pat 14 dienām pēc pakas nonākšanas mūsu
noliktavā, līdz nauda tiks atmaksāta Jūsu kontā. Pieredze rāda, ka Jūsu pakas
piegāde atpakaļ uz mūsu noliktavu var ilgt līdz 7 darba dienām (P-Pk).
Preces ir jāatgriež sākotnējā stāvoklī!
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs pieņemam atpakaļ tikai tādas preces, kurām nav
noņemtas cenu zīmes un preces nav lietotas. Mēs nepieņemsim preces, kas ir
bojātas, lietotas vai kā citādi vairs netiek uzskatītas par jaunām. Šādā
gadījumā mēs diemžēl nevaram atmaksāt Jūsu pirkumu. Šādā gadījumā preces tiks
nosūtītas Jums atpakaļ.
VAI SAŅEMĀT PAKU ES ATGRIEZU PRECES?
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pieredze rāda, ka var paiet līdz pat 7 darba dienām (P-Pk),
līdz Jūsu paka nonāk mūsu noliktavā.
Kad būsim saņēmuši Jūsu paku, mēs apstrādāsim Jūsu atgriešanu un 14 dienu
laikā atmaksāsim naudu uz bankas kontu, no kura tika veikts maksājums. Jūs
saņemsiet e-pastu, kad būsim pabeiguši atgriešanu un nauda tiks pārskaitīta. No
brīža, kad saņemat e-pastu, parasti paiet 2–5 darba dienas, līdz nauda nonāk Jūsu
bankas kontā. Šis periods var atšķirties atkarībā no bankas un izvēlētā
maksājuma veida.
KAD ES VARĒTU SAŅEMT NAUDAS ATMAKSU?
Kad būsim saņēmuši Jūsu paku, mēs apstrādāsim Jūsu atgriešanu un 14 dienu
laikā atmaksāsim naudu uz bankas kontu, no kura tika veikts maksājums. Jūs
saņemsiet e-pastu, kad būsim pabeiguši atgriešanu un nauda tiks pārskaitīta. No
brīža, kad saņemat e-pastu, parasti paiet 2–5 darba dienas, līdz nauda nonāk Jūsu
bankas kontā. Šis periods var atšķirties atkarībā no bankas un izvēlētā
maksājuma veida.
Ja, pretēji gaidītajam, naudas saņemšana aizņem vairāk nekā 14 dienas, lūdzu,
nosūtiet mums ziņu, izmantojot saziņas lapu (Messenger), vai rakstiet mums uz
e-pastu: klientu.serviss@changelingerie.lv vai zvaniet +371 20221577 (P-Pk, plkst. 10:00-13:00 un
14:00-17:00), un mēs ar prieku palīdzēsim atrast risinājumu.
VAI VAR APMAINĪT TIEŠSAISTĒ NOPIRKTĀS PRECES?
Tiešsaistē iegādātās preces netiek mainītas, bet Jūs varat tās atgriezt
apmeklējot veikalu CHANGE Lingerie, t/c Akropole Alfa, ņemot līdzi preci, kuru
vēlaties atgriezt, kā arī pirkuma rēķinu un aizpildītu atgriešanas veidlapu. Vai
varat sūtīt preces atpakaļ, izmantojot atgriešanas kodu. Atgriežot preci, Jums
tiks atmaksāta summa par preci 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
Ja Jums ir nepieciešams cits izmērs, lūdzu, veiciet jaunu pasūtījumu
tiešsaistē.
Mēs vienmēr esam pretimnākoši saviem klientiem. Lūdzu, vienmēr, ja ir
jautājumi sazinieties ar mūsu klientu servisu izmantojot saziņas lapu
(Messenger), vai rakstiet mums uz e-pastu: klientu.serviss@changelingerie.lv vai zvaniet +371 20221577 (P-Pk, plkst. 10:00-13:00 un
14:00-17:00), un mēs ar prieku palīdzēsim atrast risinājumu.
VAI VARU ATGRIEZT SAVU PASŪTĪJUMU KĀDĀ NO JŪSU CHANGE LINGERIE VEIKALIEM?
Atpakaļ atgrieztās preces pieņemam tikai mūsu veikalā CHANGE Lingerie, t/c
Akropole Alfa, ņemot līdzi preci, kuru vēlaties atgriezt, kā arī pirkuma rēķinu
un aizpildītu atgriešanas veidlapu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs pieņemam tikai preces, kurām nav noņemta cenu
zīme un prece nav valkāta. Mēs nepieņemsim preces, kas ir bojātas, lietotas vai
kā citādi vairs netiek uzskatītas par jaunām.
KAS MAN JĀDARA, JA MAN ATMAKSĀTĀ SUMMA IR NEPAREIZA?
Mēs ļoti atvainojamies, ja esam pieļāvuši kļūdu ar Jūsu naudas atmaksu!
Nosūtiet mums e-pastu, izmantojot kontaktinformāciju, un kāds no mūsu
darbiniekiem palīdzēs Jums pēc iespējas ātrāk atrast risinājumu.
VAI VAR ATGRIEZT VAIRĀK NEKĀ VIENU PASŪTĪJUMU VIENĀ IEPAKOJUMĀ?
Jā, Jūs varat atgriezt preces no dažādiem pasūtījumiem vienā iepakojumā.
Tomēr ir svarīgi atcerēties, ka katram pasūtījumam ir jāiekļauj rēķina kopija,
lai mēs varētu redzēt, kuri produkti atbilst kādam pasūtījumam. Ja kādam no
atgrieztajiem pasūtījumiem trūkst rēķina, lūdzu, informējiet par to mūs rakstot
uz norādīto e-pastu.
VAI MAN JĀPIEMAKSĀ, LAI ATGRIEZTU PRECI?
Nē. Pasūtījuma atgriešana jums ir BEZMAKSAS, ja izmantojat iepriekš saņemto
atgriešanas kodu. Atcerieties, ka Jūs varat arī apmeklēt mūsu veikalu t/c
Akropole Alfa, ja vēlaties veikt preču atgriešanu. Paņemiet līdzi savas preces un
čeku uz veikalu.
Vai esat pazaudējis SMS ar atgriešanas kodu vai arī nebijāt to saņēmis? Nosūtiet
mums ziņu, izmantojot norādīto kontaktinformāciju, un mēs palīdzēsim Jums pēc
iespējas ātrāk iegūt jaunu.